tezel-3 MelodyFairy aynen benimde öncelerde hiç olmamıştı hatta sanılanın aksine çok hassas bir test diyolar
yasemincicekkk tezel-3 artimedin t1 - t2 yazan testleri var onlar hassas doğru sonuç çıkarıyor ama sendeki çok yalancı pozitif çıkarıyor . Kan vermeden önce farklı marka testle yap canım
tezel-3 yasemincicekkk eczaneye gitim yine artımed verdi ama erken gebelik testi yaptım bişey çıkmadı bu testi yaptıktan 2-3 saat sonra yaptım
Elif-ada- tezel-3 Cnm şüphen varsa hiç durma kan ver bu testler yalancı pozitif gosteriyor çoğu zamxn
rumeysa_mom tezel-3 hmmm bir önceki betanız da 1.29 çıkmış genelde böyle mi çıkar betalarınız çünkü benim sürekli 0.100 ya da 0.200 çıkıyor bu sefer 2.3 çıktı biraz umutluyum yükselebilir diye umut ediyorum siz benimki düştü diyince biraz ümitsizliğe kapıldım 🥲
Zumrut___ tezel-3 yerleşme kanaması falan olabilir mi acaba? Ama öyle olsa testte daha belirgin çıkması gerekiyor. Bence sen yarın git bi kan ver. Negatif olunca 4 çıkmaz bence beta değerin
tezel-3 Zumrut___ kan vermeden önce prodoctor marka testim çift çizgi ama silikti kan verdim bu değeri aldım sonra bildiğin adet oldum yani kimyasal geçirdim herhalde
Merverdogan tezel-3 bende 9 gün kala böyle çıkmıştı şuan 30 haftalık hamileyim bence sende hamilesin 😁
tezel-3 Merverdogan inşallah diyeceğim ama bu testten sonra erken gebelik yaptım gölge dahi çıkmadı kafam allak bullak
yasemincicekkk MelodyFairy daha önce yaptık yalancı pozitif gösterdi ki bu markaya güvenmeyin diyoruz bencesi sencesi mi var