Geçen ay adetim 4 gün gecikti testte silik pozitif görmüştüm 2. Akşamı kan verdim 4.69 çıkmıştı ve 5. gün adet olmuştum adetim bittiğinden beri her akşam gibi değerlendirmeye çalıştık ama daha adetime 12 gün var cuma günü kuzenin ısrarına yapmıştım negatif çıkmıştı şimdi böyle çıktı ne anlamam lazım bu sonuçtan göğüs acım var ve sürekli uyuyorum hatta yeni uykudan kalktım 😂 biliyorum belirti için çok erken ama ne yani bu anlam veremiyorum