metemom_ arkasını döndüğü için derinden hissediyorsun😊 ayakları yüzü iç kısımda yani, dışa dönük olunca pata küte herşeyi hissediyoruz da dönünce çoğu zaman anlaşılmıyo hareketi, olanda tuhaf bağırsak mı bebek mi anlaşılmıyo, hani mide gıdıklanır gibi oluyo benim bulanıyor hatta öyle olunca🤭