newmia Rabbim sağlıkla hayırla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏼🌸 benim kimyasal gebelik oldu perde ameliyati oldum ondan sonra pıhtılaşma testi yaptık genetik yapmadım bir değerim de pıhtılaşma çıkmıştı coraspin baslamistik hamile kalana kadar hep içtim ama hamile kaldığım ay salmıştım ☺️ hemen başladım sonra ☺️