newmia tabii ki sorabilirsiniz rahatsız olmam tabii ki☺️ ben öncesinde coraspin kullaniyodum ama hamile kaldığım ay kullanmadim idrar testim pozitif çıkar çıkmaz iç dedi doktorum sonra ertesi gün kan verdim 200 çıktı iki gün sonra 600 çıkınca doktorum iğneye başlattı şu an 35+3 günlüğüz coraspin 32. Hafta bitmeden bıraktım ☺️ iğneye devam ediyorum doğuma kadar devam ☺️