nazel123 Deletedmom_89 Ebrar hanıma iki kez attım keseden erkek dedi biraz daha büyüyünce attım kız dedi yani net birşey söyleyemez zaten kadın diyordu tahmin benimki sadece diye 😅
haticekorkutt Sermec27 benim ikizlere de bakar mısınız lütfen?🥰 
Sermec27 haticekorkutt çok net anlaşılmıyor ultrason resmi daha küçükler galiba ama alttaki erkek bana göre soldaki kız gibi geldi 🥰
haticekorkutt Sermec27 9 haftalığız henüz 🤭 Yaa inşallah öyledir benimde kalbimden hep öyle geçiyor ❤️🥰 teşekkür ederim
Sermec27 haticekorkutt hayırlı olsun biraz büyüyünce daha net tahmin yaparım su an çok küçükler ve net değil ultrason resimleri 🥰
Zehra385 Pinkopinkoo o melek banada ilk cocugumda erkek dedi kizm oldu:))Bunada kiz dedi erkek olacak gbi geliyor blmiyor o ya:)))
Deletedmom_89 hepoyleolurzaten_ kız dediyse doğru olabilir bu sene kız senesi sanırım herkesten onu duyuyorum rabbim hayırlısını versin