Melis06 bütçen yetiyorsa özelde yaptır derim ben, ben devlete gittim hiçbir bilgi yok hiçbir ilgi de yok. Bebeğin hakkında hiçbir şey öğrenemiyorsun. Sadece bakıp geçiyorlar. Ama özelde birebir ilgileniyorlar. Özeller de pahalı, ne diye pahalı anlamıyorum. Ben bebeğimi göremedim diye çok üzülmüŞtm...