3 aylıkken gittik baktı doktor ve pipilerinin hazır olmadığını söyledi şimdi yaparsam ileride yapışma olur dedi 1 yaşında sünnet oldular ikizlerim ve hiç sorun yaşamadık dönmelerinde yürümelerinde sıkıntı olmadı sadece sünnet ederken ayaklarını bağladıkları için orda ağladılar evde ağlamadılar ilk gün ağrı kesici verdim ne olur ne olmaz diye sonra kestim çok şükür çok rahat atlattık çok korkmuştum iki tane birden nasıl olacak herkes çok zor vs dediği için hiç de öyle olmadı eve gelince normal hayatlarına devam ettiler hiç bişey olmamış gibi