yeni-annelik numix bende de uyku yok Allahım saat kaç oldu sabahta kalkamıyorum nasıl düzene sokacağım bu durumu 🤦🏼♀️
yeschef-13 numix ben o kadar güzel uyuyordum ki sanki sabah olmuş uykum bitmiş gibi uyandım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
numix MonicaGeller Ahaha ben de öyle oluyorum 😂 gece o kadar çok lavaboya kalkıyorum ki uyku uçup gidiyor.
Elifasell 33 haftadan selam kızlar.zaten uyuyamıyordum. Birde karaciğer enzimlerimin cok yükseldiğini öğrendim. İyicene uykum kaçtı😏😏
Elifasell Alparslanmom__ valla ya o kadardauykum var . Oğlumun gebeliğinde hiç böyle değildim. Bunu geç oğrendim. Rabbim korumuş sakınmış dedim simdik cok korkuyorum. Hep bir soeun cıkmaya başladı
Baybars355 numix 33+2 oldum aksam yatıp sabah kalkmıslıgım zaten yon ılk oglum 6 yasında grce terorı denılen seyde basladı gece korkusu karanlık korkusu derken uykular haram oldu hahhahah
Alparslanmom__ yeni-annelik gece çok hareketleniyorlar bebişler durmuyorlar balık gibi bir o yana bir bu yana şuan benimkide hareketli maşallah
numix yeschef-13 ben de öyleyim 4 saat mi ne uyudum. Kraker yüklemesi yaptım kendime 😂 aç olunca midem bulanıyor