Muzika Ayseyucel benim oğlum da genel olarak çok hareketli değil ya 😌 29+ dayız biz de ama öyle gümbür gümbür değil. Neyse sağlıklı olsun da 😍🧿
Muzika Ayseyucel bende de oluyor o telaş. İyi düşünmeye çalışıyorum ☺️ Gün içinde sabah ve akşam hissetsem, kafama takmamaya calısıyorum. Benim bir de erken doğum riskim varmıs 😌 zamanı geçirmeye calısıyorum 😌