gmz10 teşekkür ederim 🌿 Sibel mutlu doktorum, zaten Medicalpark da en çok Mine atlı ve Sibel hoca için tercih ediliyor. İlk gebeliğim zorunlu doğum oldu benim. Gebelik kolestazım çıktı. 38 De mecbur doğum olması gerekiyordu. Normal doğurdum. daha doğrusu doğutturuldum desem daha doğru olur 😁 doğumhane ekibi çok iyiydi ve anlayisliydi. Hastaneden bi şikayetim olmadı, hayırlısıyla evladınızı kucağınıza alın 🌿 benim için tek problem Sibel hoca cep numarasını vermiyor. Bi durum olduğunda gündüzse hastaneyi arayacağız odasına bağlanacağız, geceyse acile gideceksiniz onlar hocaya ulaşacak. Mine hoca numarasını veriyormuş. Bunları göz önünde bulundurabilirsiniz.