sariniz13 Esranyr geçen sene arkadaşım orada doğum yaptı memnundu bu senede ben ilk 4 ay oraya muayeneye gittim memnundum da ama 2 ayda bir güncelleme geliyordu ücretlere bende hem doktoru hemde hastaneyi değiştirdim
Gizemyksel Hastane olrak dogum yapmadım ama hastaneye giren doktorda dogum yapmıltım bundan dört buçuk sene önce medarda Mine atlı ya. Kadın o kadar işnin eri ki anlatamam. Muayene ücretide medara göre uygun bi hastane. Fakat dogum ve sayre fotograf çekimi hastanenin ayrı ücreti. Birde mine hanıma randevu zor bulunuyor bu yüzden Medar soleye gidiyorum bakalım hayırlısı 🤭
Esranyr Gizemyksel Bundan 4 sene önce bende Burcu Çetinkaya ile Medar da doğum yapmıştım çok çok memnun kalmıştım hem hemşirelerin ilgisi hem hastane yönünden Şimdi de medikale gidiyorum ama daha önce doğum yapmış biri var mı diye merak da ediyordum. Mine hanıma bir kere gitmiştim çok memnun kaldığım söylenemez açıkçası 😅
Gizemyksel Esranyr aaa çok şaşırdım açıkcası . Şuan bana uzak olmasa gidicegimmtek doktor mine hanımdır. Her doktor insana iyi gelmez belkide ondan . Çoğu kişi Soleyi sevmez mesela şuanlık bi sıkıntı yaşamadık 😁
Esranyr Gizemyksel Evet Soleyi de çok övüyorlardi çok duydum adını ama hiç gitmedim bakalım artık nasip 😅
Gizemyksel qusel ikinci sezeryan ise 23.450 ilk sezeryan 22 bin dogum paketi 45 bindi. Muayene 1550 . Ben daha 7+1 haftalığım haftaya muayene var bakalım ilk tahliller yapılacak daha yapılmadı
sariniz13 Gizemyksel medarda doğum ücretinin bu kadar uygun olmasına şaşırdım açıkcası hep dev gibi fiyatlar veriyorlardı
qusel Gizemyksel muayne çok geldi bana. Ben yine eski hastaneme gidicem sanırım öyle gözüküyor ☺️ teşekkür ederim
Gizemyksel sariniz13 medikal daha pahalı bir hastane muayene ücreti medardan uygun ikinci sezeryanda medikalde 25 bin
Gizemyksel sariniz13 normal dogum bi tık daha pahalıydı sanki. Medikalde 28 bin demişlerdi medarda sormadım
gmz10 Sdtnrsvn Öncelikle gözünüz aydın, sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi. Doktorunuz kimdi, doğum nasıl geçti, hastaneden memnun kaldınız mı? Ben de inşallah medicalpark ta yapacağım doğum.
Naime96 Sdtnrsvn merhaba gözünüz aydın 🌺 doktor kimi önerirsiniz sancıyı odamızda çekebiliyor muyuz yada yanımıza yakınımızı alıyorlar mı bilgi verebilir misiniz