Mrverdgn58 5sene önce kızıma doğum yaparken Sivas devlet Hastanesi’nde hiç birşey almadılar kıyafetleri bile veriyorsun 3saatte bir ailenden biri seni görmeye geliyor
Melike00guven Temmuzmucizesi26 Dışarıdan kimse yoktu benim yanımda almadılar dogumhanenin ilk giriş kapısında bekliyorlar
Temmuzmucizesi26 Melike00guven evet bende daha yeni hastaneden ebe arkadaşımdan öğrendim sadece belirli aralıklarla refakatçin giriyormuş gerçekten hapishane gibi mantığı ne anlamadım insan yanında bir destekçi arıyor
Melike00guven baharclk Satte bir mı neydi aileni görmeye çıkıyorsun dışarıya kolunda serum ve önlükle çok tuhaf ve duygusal anlardı benim için
Alinrabia Temmuzmucizesi26 guvenlık gırısı var namahrem oldugu ıcın yasak soyle dusunun sız dogum yaparken dıger hasta yakınlarından bırı korıdorda dolasıp telefonla kayıt alsa ya da fotoğraf cekse hosunuza gıder mı zaten bı dogum oldugunda kımse korıdorda dolasamıyor senın refakatcını dahı dısarı cıkarıyorlar kı bnce olması gereken o
hunilimom Serra19 iki doğum da devlette yapgim telefonum hep yanımdaydı rafekatcim da vardı annemdi ama son doğum pandemi zamniydi tektim hatta doğum başladı doktorum anneni eşini ara haber ver dedi