Zamanında olan doğumda bilmiyorum ama biz mecburi gebelik sonlandırma yapmıştık 6 aylıkken. Beni yatırdılar normal odaya hatta 2 kişilikti yanımdaki kadında aynı şeyden yatmıştı. Annem refakatçimdi telefonu vardı benimde vardı telefonum. Suni sancı sadece serumla verilmiyor bu arada hap ve fitil olarakta veriliyor. Ama sancı çekerken özellikle de sancılar sıklaşınca telefon aklına asla gelmiyor hatta annem telle konuşurken sinir oluyordum açma diyordum. Doğum başlayınca başka odaya aldılar beni annem gelmedi oraya doğum bitince geldi telde yanındaydı