Esrasnyz23 Kubraa0608 tamam canım teşekkür ederim peki doğumdan sonra kanama oluyor mu ve ebe veya doktor kontrole geliyor mu muayene için
Kubraa0608 Esrasnyz23 evet benim kanamam oldu 1 2 saat sonra sanrım ebe gelip kontrol etmisti sonra bidaha kontrol etmediler ilk gün fazla geldi kanamam ertesi gun cıkacagm zaman gunluk ped kullanmaya basladim hala kanamam oluyor ama asiri derece gelmiyor
Esrasnyz23 Peki göğüs ucu kremi kullandın mı doğumdan önce şuan kullanmıyorum ne zaman kullanmaya başlamalıyım
fermaneva01 Kubraa0608 ayy o büyük tuvalet hissi ve istemsiz ıkınma hissi çok tuhaf ya 😂 tutmaya çalışıyorsun ama tutamıyorsun aslında burda bebeğimizin de kendini dışarı atmak için çaba sarf ettiğini anlıyoruz 😍 tabi ki anne olmanın her türlü şekli zor ama o kafa çıkınca gerçekten derin bir ohhh çekiyor insan artık bir yada iki ıkınmada her şey bitecek anlıyorsun 🤭
Kubraa0608 fermaneva01 cok guzel özetlemişsin 😃gercekten öyle oluyor ben ebelere sürekli tuvaletim var tuvalete gitmek istiyorum diyodum ıkınnma gelince sancıyla birlkte ıkınmama izin vermiyolardı nefese odaklan diyolardi cok zordu ama sonucu güzel Allahim herkese nasip etsin🥰🤲🤲
Esrasnyz23 Çatı muayenesinde elle mi cihazla mı bakılıyor ayın 6 sında çatı muayenesi var ve nasıl olacak çok merak ediyorum arkadaşım elle yapılıyor bazı hastaneler de bazısı da cihazla bakılıyor diyor sizde nasıl oldu
Kubraa0608 Esrasnyz23 elle muayene ettiler bende hep cihazla da yapildigini duymuştum ama bende cihaz kullanılmadı kullanan yer vardır mutlaka.
Esrasnyz23 Çatı muayenesinde elle mi cihazla mı bakılıyor ayın 6 sında çatı muayenesi var ve nasıl olacak çok merak ediyorum arkadaşım elle yapılıyor bazı hastaneler de bazısı da cihazla bakılıyor diyor sizde nasıl oldu