Merhaba kızlar bende bugün normaĺ dogumpa bebegimi kucagima aldım. 😍🌸 Allahım isteyen herkese nasip etsin ve hamile olan gebelerimizi tek seferde kurtarsın cicek gibi dogum yapsınlar. Burda hep normal dogum yapanlari okurdum kendimi motive etmek için bebeginiz dogdugunda hersey cok guzel fakat o sancı süresi insanı en cok mahvediyor. Sabah 4 40da suyum geldi hastaneye geldim direk sancım falan yoktu muayene ettiler suyum tamamen gelincr yatiş verildi ve 6 bucukta 11e kadar sancı cektim kendi sancımı cok zordu ıkınmamam sadece nefes alıp vermemi istedi ebeler ama tuvalete cıkma hissi geldikce ıkınmak istedim açılmalarımda cok hizli gerceklesti bagırmadan sadece nefes alip vererek tam 11de bebegimi kucagima aldım. Kesi olmadi sadece ic kısımdan dikiş attilar. Şuan düsünunce nasil oldu bitti hemen diye dusunuyorum ama zordu o sürec taki bebegimi kucagima alana kadar. Çok sükür ikimizde iyiyiz ve bebegimle birlikte dogum odasindan cıktık. 🥲Allahım doğum yapacak tüm gebelerin yardımcısı olsun tek duam bu tek seferde kurtulmak nasip olsun🥰🌸🤲