Malajin17 biraz belirtiler vardı kasıklarda iğnelenme vajinamda iğnelenme aşırı bacak ağrısı vardı adet olacakmışım gibi his baş dönmesi falan Ben de 8 günde dayanamadım test yaptım negatif çıktı çok üzüldüm dedim belki biraz erken Bugün 10.gün 10 gündür hep evin içindeydim Köye geldim Biraz dolaşmak için kafam dağılsın diye test yapmak istemiyorum Çünkü üzüyor Beni Adet günümü bekleyeceğim sadece gecikirse test yaparım