eaciftci inşallah çok bekletmezler. Ben haftaya kadar dayanirim sonrasını bilmiyorum 😒benim doktorum birde ayın 17 si demeye başladı beklenen doğum tarihi için o beni daha geriyor, çocuk gelmezse çok beklemem gerekecek , adet tarihindeki hesaba göre, panik olcam hep