Ege-neslihan ZeyHus33 normaldir bende 31+5 teyim benimde cok oluyor bu ara uzanip dinleniyorum geciyor patlicak gibi oluyor sanki karnim valla bu ara cok fenayim 😄
G_sah87 ZeyHus33 bende 25 haftalığım ama her ne yersem gaz oluyor gerçekten ve cok fena durumdayım o yüzden soda yada gaviskon iyi geliyor