ZeyHus33 27+6 kızlar bebeğim günlük göbek deliğimin orda toplanıp sertlestiriyor Acıtıyor canımı bu normalmi ayın 6 sinde randevum var
Mervenr00 ZeyHus33 o haftalarda benimde başlamıştı kasılmalarım şuan 31+3um hâlâ devam ediyor normal demişti bana doktorum☺️
Myrtle ZeyHus33 37deyim benimde sizin haftanizdan beri oyle. Hatta bugun ultrasonda toplandi kaldi muayenem zorlasti ama nst falan sanci cikmiyor normal diyor doktorum
Fundahakanb ZeyHus33 normal .ilk gebeliğimde yaşamadım ama 2. De aynen devam. 36 dayım .mortaya doğru sipsipri Dikiliyor canımı yakıyor hatta
Tugce_0707 ZeyHus33 eğer bu kasilmalar ve toplanmalar tek tarafliysa sorun değil bebek kendi kaslarını güçlendiriyor demişti doktorum. Eğer tüm rahimde boydan boya kasılma ve sertleşme olursa o sancı demişti. Bende 24. Haftadan beri yasiyorum
ZeyHus33 Mervenr00 inssallah 1 buçuk aydır gidemedm Hastaneye randevu bulamadm 6 sında buldm gidecem Sorcam bakalm
Mervenr00 ZeyHus33 özellikle sabahları yada geceleri girip bakın ani işi çıkan iptal edebiliyor bende çoğu zaman öyle buldum biraz randevu kovalamak gerekiyor malesef ki🤦🏻♀️ sık sık girip bakın sürekli mutlaka iptal eden oluyor
Tugce_0707 ZeyHus33 evet benimde o şekilde ve bunu gunde10 kere yapıyor belki. Eğer tüm rahimde sağ sol alt üst sertleşme olursa sancidir dedi. Acile bile gittim ben bu yüzden .
G_sah87 Bence gaz sıkışması o arasa bele de vuruyor ara ara sancı gelip göbeğim bendimde sertleşiyor ama gazla alakası var bence hergün oluyor ve soda içtikten sonra rahatşadm ben
ZeyHus33 G_sah87 yok ya aynı bende sodada iciyorm Ama Aynı geziyor bebek Sonra bir yerde sertlestiriyor elliyorm elimle Sert Bende yer değiştirsin die elliyorm Ama o sertlesince kalbim çok hızlı atiyor
G_sah87 ZeyHus33 tamam işte hatta suanda bile var ben sordum doktora normal gaz sıkışması dedi soda iç bol bol birde magnezyum verdi gaz cıkmadığı taktirde sıkışınca rahatsızlık veriyor ve gerçekten ağrılı sertlik oluyor
ZeyHus33 G_sah87 bana şuan Vitaminle Kan ilacı verildi sadece bakalm Gittimde konuscam ne vercek bakalm
Dlar Benimde tam o haftalarda başladı demekki normal bişey şuna 29+4 olduk ara ara oluyor böyle ama dediğim gibi tam o haftalarda gerçekleşti
ikitosbikannesi_ ZeyHus33 normal canım her anne yaşıyordur. Benim ikinci ilkinde fazla değildi bunda aşırı yaşıyorum. Sıkıntı yapmamanı öneririm
G_sah87 ZeyHus33 bende 25 haftalığım ama her ne yersem gaz oluyor gerçekten ve cok fena durumdayım o yüzden soda yada gaviskon iyi geliyor