Buseirgit eylulus 12+2 de erkek dedi 25+5 olduk hala erkek 😅 doktorunuz kesin derse değişmez sanırım 💐
eylulus Buseirgit kesin demedi de erkek degismez diyor herkes ondan ben kesin gibi algiladim zarfa yazmisti zaten verirken alisveris yapma 20 mayista tekrar goruselim dediii😅
yagiz27 eylulus ben iki haftada bir gidiyorum Kontrole 2 ayda 4 kere filan sormusumdur 25. , 23. , 21. ,19 . Haftalardı yanlış hatırlamıyorsam … Detaylı ultrason da da söyledi doktorumuz erkek diye
eylulus yagiz27 daha önceki doktorumuz tahmin yapmamıştı, doktor değiştirdim belirli sebeplerden bu bakmak istedi kendisi ondan ilk kez bu haftada öğrendikk