eylulus Cinsiyet partimizi yaptıkkk ve oğluşumuz oluyorrmuş. Doktor büyük alışveriş yapma 20 mayısta kesin bakalım dedi ama bence değismez herhalde 14.haftadaydıkk. kıvancımız geliyor🤰
EceNaz26 eylulus ay oğlumuz olsaydı bizde ayni ismi istiyorduk🥰 sağlıkla gelsin inşallah minik prensiniz 🧿🙏🏻
Pembesarelle2 eylulus Bizede 11+4′de doktorum hiç tereddütsüz erkek dedi 😄 Bakalım ilerleyen haftalar durum ne göstericek
Esraaaas eylulus bize de 14. Hafta da erkek dediler bidahaki kontrolde netleştirelim demişlerdi ve erkekti yanılma olmuyor pek 14. Hafta da bide doktorun cihazı iyiyse olmaz
yeni-annelik eylulus bizde 13. Haftada fetal dna ile cinsiyetimizi öğrendik ilk gebeliğim bende erkek annelerine katıldım 🙏🏻
yenianne0511 eylulus 18 haftaya kadar erkek bilen o sırada ben ve şuan kız olavağı şoku yapma bencede alışveriş 😂🥲
eylulus yenianne0511 doktor 20 mayista netlestirelim dedi bakalim bizimki ogluş herhalde ama şakacı bir kiz mi yoksa🤣
Enfal_06 eylulus bizde 14+4,. öğrendik erkek dedi doktor 17+5 tam belli oldu oğlumuz geliyor 😂 bacak arasıni vermiş ultrasyon görüntüsünde doktor inanalım diye sonradan değişir mi bilmiyorum 19+2 yiz detaylı ultrasyonda tam anlaşılır