Busrakivanc İyi akşamlaaarrr kızlarr hamile olduğumu 1 Ocak’ta öğrendim hala inanamıyoruz 😍 Tam yeni yıl hediyesi oldu bize 🙏🏻 Yokmu benim gibi yeni olan? Bursa’da Dr Ziya Çetin İlk kontrolümü Pazartesi günü yapacağız inşallah keseyi görürüm😍😍 İyi akşamlar💜
Tugbakaya Busrakivanc canım ben de bursadayım 28 Aralık'ta ögrendim hamile olduğumu betam 483 çıkmıştı o gün dün de keseyi gördük ultrasonda bugün kan verdim testlerim yapıldı
Asiacr Busrakivanc hayirli olsun cnm. Gorurusun insallah. Bende 5+3 gunluk hamileyim keseyi gorduk. Haftaya kalp atisi. Hepimizin birbirimizin dualarina ihtiyaci var. Rabbim yavrularimizi korusun
Busrakivanc Sultanyeni sizin ki ne kadarlıkmıs erken mi öğrendiniz 😍 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin☺️
Asiacr Busrakivanc kese hemen gorunmez. 2000 binlerde olmasi lazim. Benim 3500 lerde bile karindan cok ufakti gorundu.
Mrw244116 Busrakivanc devlette şevket yılmazda fatma nurgul tokgöz Özeldede aritmi osmangazi hastanesi Nagihan hanim cnm
Busrakivanc MehmetAkifZeli bulantım çok nadir ama öyle şiddetli derece de değil sadece sırt ve kasıklarım da ağrı var ve hep uyku yapıyor 😊
AnnesileYavrusu MehmetAkifZeli 5+4deyim bende💞 yeni yeni başlıyor sanki en şiddetlisini bugün yaşadım☺️
Busrakivanc Tugbakaya ben erken öğrendim canım adet günüme iki gün kala betam 89.93 çıktı ilk idrar testin de silik çizgi sonra kan verdim Pazartesi keseyi görmeye gidicez hayırlısıyla çok heycanlı😊 hangi Dr gidiyorsunuz?
MehmetAkifZeli pamukgebe bende birşey yok daha göğüs hassasiyeti olmustu bir iki gündür oda hafifledi gibi o yüzden biraz tedirginim ama inşallah rabbim bize bağışlasın meleklerimizi🤲🏻
mrssyncaa Bizde daha çok erkeniz yarın tam 5 haftalık olcaz ama daha keseyi göremedik pazartesi gidicez inşallah görürüz🥰🤰🏼
MehmetAkifZeli AnnesileYavrusu aslında şikayetçi olmamak da gerek bebeklerimiz biz buradayız diyor bu şekilde bazen bende diyorum başlasa keşke de iyi olduğunu bilsem diye çünkü bazen resmen hamile olduğumu unutuyorum 🤦🏻♀️😂
Tugbakaya Busrakivanc ben testlerimi fakültede yaptırıyorum canım pazartesi de Aynur Şendemire gidicem