Sidelya yorum yapmamıştım ama İnan takipteydim sonucu senin kadar heyecanla bekledim inşallah pozitif çıkmıştır diye şimdi postunu gördüm çok sevindim aynı yollardan bende geçtim çünkü RABBİM evladını sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰