Seherr öncelikle Allah hayırlı uğurlu etsin 🙏🏻 İnsallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız bebişlerinizi. Bende hiç belirti yoktu. Doktora gitmiştim bartholin kistim vardı. Ertesi güne ameliyat saati verdi doktor yatış yapıldı. Gece almam gereken ilaçları yazdı dedi ki bana da evli bayansın ne olur ne olmaz eczaneden ilaçları alırken bi de gebelik testi al yap içimiz rahat etsin belki hamilesindir şuan yenidir ve belirti yoktur zarar vermeyelim bebeğe. Dedim daha günüm değil ama yapayım. Yaptım testi çok silik bir çizgi çıktı. Aradım doktoru yarın gel muayene edelim ultrasonda belki görünmez ama kan testi yaparız dedi. Nitekim herşey pozitif çıktı. Ve ben ameliyat olmak zorundaydım. Anestezisiz ameliyatımı oldum ben. Çok kötüydü dayanılmazdı ama dayandım. Bebeğim için katlandığım ilk acıydı. O bile çok güzeldi. ☺️🙏🏻 Velhasıl belirti olmayabilir. 14.haftadayız şuan ve çok şükür ne bir kusma ne bir baş dönmesi hiçbişe yaşamadım. Sadece arada kokulardan ve sabahları açlıktan midem bulanıyor. Ama çok şükür geçicek bunların hepsi sabrın sonu selamet ☺️ Uzun oldu kusura bakmayın.