Ecenax sarılık olmasından korkuyorum biraz ama hemen mama vermeyecegım tabıkı zaten suan doğumdan sonra sütüm kolay gelsın diye hap kullanıyorum ona rağmen doğumdan sonra gelmezse bestlak süt yapan bir damla varmış onu alıcam hastanede bide onu deneyeceğim inşallah bu kadar uğraşıma değer de sütüm gelir bunlara rağmen sütüm gelmezse diye tedbır amaçlı koydum biberonu benim ablam hastanede doğumdan sonra sütü hemen gelmedı mama da vermek istemedı süt olması için de bir çaba göstermedı doğrusu ve bebek sarılık oldu hastaneye yatıracaklardı ablam istemedıgı için imza verdi çıktı 40 gün sonra mama vermeye başladı çocuk 40ından sonra sarılığı atlattı bu yüzden koyuyorum biberonu dedıklerımı yapacağım en son çare biberon canım🌸