Merve_3351 sağlıkla kavuş canım benim ❤️
Bizde 35+ 2 yiz 🌸 hastane çantamız şu şekilde okuyan arkadaşlarım eğer eksik veya fazla bişey gözünüze çarparsa yazarsanız sevinirim ❤️
Bebek için;
3 adet yedek 5li takım
8li hastane çıkışı (hemşireye verilecek)
Bir kundak
Bir nohut battaniye
Bir orta kalınlıkta battaniye
Pişik kremi
Islak mendıl
20 adet bez koymayı düşünüyorum (daha almadım)
Emzik
Biberon(hemen sütüm gelmezse diye)
Puset
Kendim için;
İki pijama takımı
3 adet külot
3 adet atlet
İki tülbent
İki çorap
Bir patik ve hırka (Doğumdan sonra üşürsün dedikleri için koydum)
Hastaneden çıkarken giymek için günlük kıyafet
Depend (lohusa külodu)
10 tane ped
1 tane südyen
Göğüs ucu kremi
Peçete
Croce terlik
Meryem ana otu
Varsa tavsiyelerınız açığım kızlar🥰