Aleynaz06 sen hamilesin bir bebek taşıyorsun onun için ona göre tetbirini alman ve yasak olan hiç bişeyi yapmaman ilaçlarını ihmal etmemen ve karınına baskı yapacak hareketlerden uzak durup gerisi taktiri Allaha bırakman canım sana diyeceğim tek kardeş tafsiyem bir de bebek 3.4 ay olmadan ona bişey alma Şuan emanetçi çekildin evlat bize allahtan emanetler sen istersen 9 ay paşalar gibi bak olan olur olmayan olmaz hayatı akışına bırakman da hayır var sadece bir hamile kadın nelere dikkat etmesi gerekiyorsa o kadarına dikkat et kafi canını yolu koysan da bazen olmayınca olmuyor yaşadım öğrendim ben bunu