Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim, Allah izin verirse doğuma kadar bu stresle nasıl baş edeceğim bilmiyorum. Gözünüzü seveyim siz nasıl baş ediyorsunuz? Ben simdiden çok telaşlıyım, aman düşük yapacak mıyım, aman sağlıklı doğacak mı, şuan iyi mi vs…. binlerce soru soruyorum kendi kendime. Endişem mutluluğumun önüne geçiyor. Tek duam onu sağ salim kucağıma almak biran önce hamileliğin geçmesi. Sizinle dertleşmek istedim. Bana önerebilceğiniz bişey var mı güzel anneler? Yardım edin.