Elif-ada- kan verip betan kaç olmuş onu öğrenmen çok önemli bu saatten sonra beta hcg ni takip etmen lütfen Şuan hamilelik oluştu o çok şey var ki
Betan sağlıkla artarsa çok güzel bi sıkıntı yok ama takibi o yüzden etmeni tavsiye ediyorum kimyasal veya dış gebelik olmasın diye
Ve Şuan eşin ve bizzat ailen dışı kimseye söyleme çok erken olduğu için bebek görünene kadar kimseye gerçekten hamile dememeli sonra üzüntüsü çok büyük yaşıyoruz