Feride_01 aynen kesinlikle kardeşim ben başımdan geçeni yazim sana 8 gün var adetime kan testi verdim 2.1 çıktı bildiğin negatif sonra bekledim öylesine adete 1 kala kan verdim varsa artık çıkar diye betam 38 geldi çok yeni bir oluşmuş gebelik beta takibi yaptık Şuan 7 haftalığız 🥹 sağlıkla inş kucağıma almayı nasip eder Allah bende çok yeni hamileyim ilk gebelikten sonra 5 sonra kaldım