Adenala Anne18 Bana da öyle dediler doğumdan belli bir süre sonra sıvı alımına ve normal yemek yemeye başlıyorsunuz
Mommytwice2 Anne18 sonuct bir ameliyat olduğu için bişey yiyip.icmemeniz.gerek Ben sabah 8.30 da yatış yaptım ama öğlen doğum oldu o saate kadar bişi yemedim Ameliyattan sonra da dört saaat filan bişi yemiyosunuz
Belginylmz Anne18 sipinal olmuştum banada doktrum gece 12 den sinra oruç tutar gibi hicbirsey yemeyip icmiyirsum dedi su bile
Dilberkaya Anne18 evet yasakliyorlar ama ben su içtim dayanamazdim yani doğumdan sonra da 4 saat bişey yiyip icirtmiyorlar
Mommytwice2 Anne18 tavuk suyu çorba içtiğimi hatirliyorum bide bol Nescafe ve bitter çikolata bide kayısı suyu
Elifasell Anne18 aynen öyle dıyorlar. Belden ugusturmalı olmuştum bende 12 den sonra yemek içmek yasak narkoz alacaksınız.
Elifasell Anne18 valla yapacak birsey yok ameliyattan sonrada belli bir süre birsey yiyip içemiyeceksin 😕😕
Motherhoodie Anne18 benim normal doğum olmasına rağmen yiyip içme demişti doktor sezaryene dönme ihtimaline karşı ki öyle de oldu çok susamıştım boğazım kurudu hasta bakıcı bana su içirmişti gizlice 😁