Anne18 ben sana onu anlatıyım bende ilk doğumumdan bı gün önce en son 12 de su içip yatmistim sabaha kan verirsem aç karnına oluyum diye neyse biz doğaçlama girdik doğuma o gün değildi o gün tarih alacaktık nstden kontrolden sonra doktorum hadi gek bugün alallim dedi içimize doğmuş gibi eşyalarımızı da getirmiştik aç ve susuz olman gerekiyo belindeki anestezi uyusuk olduğu için tuvaletini kacirirsin diye ikinci bebegimdw günü planliyi 23 ocakta doğum yaptım en son 8 de son suyunu yemeğini ye doğum 4-4 buçuk gibi dediler bebi 5 e yakın aldılar 5:15 de ikinci oğlum doğdu akşam eğer sbaah erken yapacaksan doğumu geceden yemeyi bitirmen gerkeiyi sanırım eğer geçse sabah 8 en geç ama ben ilk ogkumda 15:56 da doğdu bu saatin üstüne 6 saat ekle gece 12 den ertesi gün akşam 10 a kadar nerdeyse yyemej yemednen bildiğin oruç tuttum ama size verilen serumlar su icemediginiz için takviye olsun diye veriliyo dert etmeyin ☺️