Belirsizz
Belirsizz bende de çok uzun süre travma kaldı, doğumumu düşünüp düşünüp ağlıyordum 2-3 senem böyle geçti. İnsan çocuğunun doğduğu günü hatırlamak ister ben ise unutmak istiyordum yaşadığım şeylerden dolayı :( Sonra zamanla unuttum sanırım.
Şimdi 7 sene olacak neredeyse, o doğum masasını çatalı falan görünce tekrar hafızamda canlandı, tüylerim diken diken oldu ve yapamayacağımı anladım.
Tabi yazarım, inşallah güzel geçer benim de sizin de 🙏🏻