Aysedogan229924 Çok sık tuvalete gidiyorum geliyorum sanki hiç gitmemiş gibi tekrar gideseim geliyor bide tuvaletten sonra ıslaklık oluyor var mı böle olan aranzda normao mi budurum .
Boncukk123 Aysedogan229924 kaçıncı haftadasın bilmiyorum canım ama bazen normal sayılıyor bazen de enfeksiyon olduğu için oluyor diyor doktor . Benim en başından beri öyleydi 2 sefer enfeksiyon çıktı sonra bol suyla gitti şükürler olsun suan son 1 ayın içindeyim çok sık gidiyorum
Zeyyno_ Aysedogan229924 Ben en başından beri sürekli gidiyorum şu an DHA 23haftaligiz son haftalarda nsl olur bilmiyorum
Naciyemutlu Aysedogan229924 eşim wc ye yatak yapalım diye öneride bile bulundu😬o derece geliyo. Ama çok su içiyorum hafta da ilerledikçe ikinci yaşam alanım oldu 🤭 çıkıyorum mutfağa gidene kadar sanki bi daha geliyo 😂abartmıyorum yaşanıyo
Naciyemutlu Aysedogan229924 hele dışarda daha kötü oluyo dimi 🫣 kaç haftalık oldunuz ben ilk aylar çok oluyodu. Şimdi de son aylar aboooo yani
boraninannesi_ 19 haftalığım geceleri en az 2-3 kez gidiyorum. Gün içinde de saat başı gidiyorumdur en az herhalde. Azcık çişim gelse çok sıkışmışım gibi oluyorum
Eko93 Aysedogan229924 31den selamlar. :D git gide daha da artıyor. Hatta ben geceleri 4 5 kere en az uykumdan uyanıp kendimi wc de buluyorum.
Tuba-M55 Bereketi kaçmasın diye saymıyorum 😂😂 30 olduk geceleri bir iki uyanmalar gün içinde zaten git gel 🙀 saymıyorum valla