Merve_50 Kızlar 3 gün önce doktor a gittim keseyi görmek için sonra bazı kan tahlili istedi özele gittim için çok tutar devlette yaptir 3 hafta sonra gelirken sonuclari getir dedi acaba sağlık ocağında yaprlarmi eşimin işleri dolaysiyla gidemiyorum hasteneye
betiz Şuan 6+3 üm ilk öğrendiğimde 5+2 ydi ve betam 15 bin çıktı hafif lekelenmem vardı daha sonrasında doktora gittim 5+4 te kese var ama kalp atışını dinletmedi normal mi hiçbir belirtim yok hafif ağrım var sadece