Ben 32+2 oldum henuz catlamadim bio oil yağ aldim ama ara ara sürdüm düzenli degil. Kimisi catlak genetik diyor kimide son ayda çok çatlıyor bakalim sonuc ne olacak. Ama göbeğim cokk kaşınıyor kasimiyorum asla ovuyorum oyle zamanlarda kasiyincada çatlıyor diyorlar ama bence olacağı varsa napsakta oluyodur ya