Anneeadayi3 30+4teyim benimde karım su yolu gibi oldu ufak ufak ama sık çatlaklarım var napsamda oldu ne yağlar sürdüm olcağı varmış demekki inşallah doğumdan sonra geçer, geçen nstye girdim karşıma 2 farklı kadın geldi son haftalardalarmış karınları dümdüz hiçbir tane çatlak yoktu o kadar üzüldüm ki kendi karnımdan utandım 🥹