BirAskMasali1323 Sadeceanne2 doğumdan sonra kokmak belki normal ama hamileyken bana bu durum garip geldi yada doğrumudur bilmiyorum
BirAskMasali1323 Alynq haklısın canım ama garip bi durum…Evet tıbben bi açıklsmsı yok ama dediğiniz gibi🥰
Enfal_06 BirAskMasali1323 hm bilmiyorum ki bebeğim diye sevilmek kokmak özeldir bence kız niye bu kadar taktın
BirAskMasali1323 Enfal_06 yok takmadım da merak ettim varmı sizlerdede bu durum diye tabiki hoşuma gidiyo
-Sibeluludas- BirAskMasali1323 hamileyken değil ama şuan oğlum beş aylık emziriyorum oğlumla aynı koktugumu söyledi galiba bebisler o güzel kokusunu bizim hormonlarimizdan yada sutumuzden alıyor diye düşündüm ama bilemedim tabi bu sadece benim dusuncem