yeschef-13 Boncugum_2024 kd doktoruda 28+ da tek toz yapıyor ücretli bir aşı tetanoz,difteri ve boğmaca 💐 dediğim gibi rahatsız oluyorsanız ertelemek ya da kaçmak yerine takip istemiyorum diye belirtirseniz zaten sizi aramıyorlar ya da gitme vs olmuyor
Boncugum_2024 yeschef-13 bilmiyor dum söylediğiniz için teşekkür ederim söyleyeceğimi bir daha ararsa
Boncugum_2024 Hulo2105 olabilir ama ben baya gittim sözde bana. Dedigi şey ilk başta iki defa tahlil sonucu götürecek dim birde aşı için di
busbus14 Boncugum_2024 kilo takibi,tansiyon takibi,ve kalp atışı takibi mutlak oluyor onlarında sisteme geçmesi gereken şeyler oluyor çünkü
Sadeceanne2 Boncugum_2024 sağlık ocağında kan verin bir kaç gün sonra zaten doktorunuz o kanı kabul eder. Sıkıntı olmaz ki vede 4 kez çağırıyor lar. Olması gereken o kilo boy bebek kalp atımına bide verdiysem o tarihe yakın kan sonuçlarını not ediyor lar