Boncugum_2024 bana da bayramdan önce söyledi sağlık ocağındaki ebe,bayramdan sonra gel son kontrol olur nasib olursa da bebekle gelirsin sonra dedi bel ağrıları mide yanmaları derken gitmedim aramadı da açıkçası. Zaten küçük bi aletle kalp atışını dinliyor sadece çoğu zamanda duyamıyorum deyip korkutuyor gitmedim açıkçası 37.haftama girdim kontroller sıklaştı bende sağlık ocağı resmi tatildeyken ağrım olmuştu acilde gidip tahlil vermiştim kendi doktoruma da onları gösterdim kabul etti yani ne ebe aradı ne de ben gittim