sseda0 32.haftadan selamlar 🫶🏻 Kızlar kaçıncı haftada normal doğum yaptınız? Özellikle erkek anneleri yazarsa sevinirim 🤓
Youngmotherr sseda0 40+3 de doğurdum az daha dursaydı askere yollucaktım 😂 şimdi 8.5 aylık oldu koltuklara tutunarak yürüyor beyefendi
Aysemm44 sseda0 İlk oğlumda 41 haftad doğurdum suni sancı verdiler çünkü sancım yoktu açılmada yoktu Şimdi kız olacak 34 haftalığız bekliyorum artık 😂
dogurangaplumba Youngmotherr ahahahahah çok güldüm bu yoruma ya benim oğlum yok ama merak ettim geldim kız erkek farklı haftada mı doguyor diye benim ilk kızım 42. Haftada gelmişti gelin etcektim bende 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aysemm44 sseda0 Ben hissetmedim çünkü sırtımdan iğne vurdurdum sancı vardı ama ben o iğne sayesinde acı hissetmedm çok kolay oldu doğum
Kubranne-9 Aysemm44 Ne güzel acısız olması ama epidural ıkınma hissini yok ediyormuş o konuda sıkıntı yaşadınız mı?
Bircanbingol Aysemm44 bende o iğneden vurmayı düşünüyorum ama herkes iğneden sonra bel ağrıları oluyormuş diyorlar sizdede oldu mu böyle bir şey
Anne_6 sseda0 16+1 hamileyim acaba hangi aya denk geliyor benimki bende 3 yaşında erkek çocuğu olunca beyin kafa mantık bitti hesaplama yapamıyorum kafam almıyor 😂
dogurangaplumba Youngmotherr gerçekten kız ve erkek bebek farklı haftada mı geliyor hani bi laf vardır ya kız erken gelir erkek geç gelir diye doğru mu acaba bi bizde işe yaramamış gibi hissettim sırf meraktan posta geldim ve gitcem oğlum yok çünkü 🙈😅
dogurangaplumba Youngmotherr yok kız yok Allah isteyene nasip etsin benim bu hamilelik zor geçiyor ilki daha da zordu zaten 3. Yü gözüm yemiyor hele bi doğuram bu bebişi