yeni-annelik Pellini bende yaptırmıştım xy xx bölümleri cinsiyetle ilgili değil en doğru bilgiyi doktorunuz söyler biz çıkan sonucu doktorumuza göndermiştik kendisi hem çıkan sonuç için hemde cinsiyeti için geri dönüş yapmıştı
Betul_ela0 Pellini Cinsiyetini raporlaması yasak sağlık bakanlığının koyduğu bi yasak bu aslında söylenmeside yasak ama çoğu Dr söylüyor o yüzden raporda xx veya xy kromozomu diyerek kendinize cinsiyet payı çıkarmayın raporlanırsa çok büyük bi cezası var
Semnnuurr Pellini merhaba testi ne için yaptırmıştınız? Ense kalınlığından dolayı mı yoksa başka sorun mu vardı
Pellini ikili test yerine öreniriliyor daha kesin sonuç veriyor. 12.000 liraya yaptırdım 5-6 günde çıktı sonuç
Freefam Pellini aa cok sevindim ben de yakinda yaptiracagim testi sonuclariyla ilgili hic bi fikrim yok aiz paylasmistiniz hatirladim merak ettim nasil oluyormus sonuc hangi markaya yaptirmistiniz testi