1kediannesi Pellini Sonucunuz güzel görünüyor, cinsiyeti doktorunuzu arayıp söylüyorlar. Raporda yazmıyor.
Pellini 1kediannesi kontrol sürem geçti doktorun yanına gitsem sonuç için tekrar muayene açtır dermi acaba
1kediannesi Pellini Numarası varsa direkt sonuç raporunu gönderip sorabilirsin. Numara yoksa da muayene olmayacaksan sadece sonuç göstermek için geldiğini söyle muayene açtırmayabilir.
Pellini numarasını vermiyor ne yazıkki doktoru değiştiricem zaten memnun değilim . teşekkür ederim ☺️
eminece93 Pellini geçmiş olsun temiz saptanmamis bir risk 😊 hastaneyi arayin kendisi ile gorusmek istediğinizi soyleyin mesaj birakin aramaz mi geri ben oyle yapıyorum bazen ariyor doktorum beni
bubuiledudu Pellini ben de haftaya genoks ta kan vericem sonuçlardan anlamıyorum iyi yazmışlar umarım benim de güzel sonuçlarım olur. 5 günde çıkmış sonucunuz ne güzel hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun
2prensesannesiiii Pellini xy kromozomu cinsiyet erkek sanırım bide risk saptanmamıştır diyor temiz sanırım
2prensesannesiiii Pellini yazıyor canım eğer kız olsaydı hepsi xx olurdu babadan y gelmiş yani drunuz söyler