Sırf bu yüzden kimse bilmiyor hamileliğimi gurbetteyim şükür kolay oluyor saklamak benimde ikinci bebe oğlan geliyor 26haftalığız kimse bilmediği için de çok rahat hamilelik geçiriyorum bebeğe yansıdığını da düşünüyorum ben iyi anlamda milletin dediğini takmıyorum destekte insan ister istemez takıyor üzülüyor