Benimde bir oğlum var ve Şuan bir oğlum daha olacak duyan çoğu kişi kız olsaydı bi oğlan bir kız yeter vs dedi tabiki her ikisinide gönül ister yaşamak ama evlat evlattır oğlan olunca sanki annelik duygusu tadılmıyor mu. Aksine ben ne güzel evin tek prensesi ben olacam diyorum 🤭şehzadelerimin annesi olmak çok güzel bir duygu birbirlerine destek olurlar. Benim eşim tek erkek ve hep bir abi yada erkek kardeş eksikliğini hissediyor. Benim abimde aynı şekilde anneme hep sitemli bi erkek kardeşim olsaydı birbirimize destek olurduk falan diye erkekler bunun yokluğunu büyüdüğünde hissediyor o yüzden seviniyorum birbirlerine hep destek olurlar inşallah ama tabiki önceliğimiz sağlıklı ve hayırlı evlat olması 🙏