Minikuzucuk ben yıllardır içiyorum, evet aşırı tiryakiydim. Ama öğrenince bıraktım, bencillik yapamayacağımı düşündüm. Tek önerim azaltarak bırakmak yerine tekte bırakmak. Tekrar içmek istiyor muyum? Evet. Ama içmiyorum, anlar oluyor, geliyor ve geçiyor. Bahanelerin arkasına sığınmak insan olarak bize kolay geliyor, içmeyince sinirlenmek sigaradan değil aslında psikolojik, bu sebeple belki bir uzmandan bırakma konusunda destek alabilirsiniz. Umarım bırakırsınız💓