Lavinya21 yok ziyarete gelenleri hiç hesaba katmadım. İlk bebeğim kış bebeği olunca gözüm kapalı düşünmeden kışlık aldım kışlık dediğim uzun kol vs. Ama şimdi yaz olunca bilemedim. 6-9 almak için erken kış alışverişi yaparken alırım ikisine birden. 0-3 ay ne almam gerek sıcaklık konusu düşündürdü beni😅 0-3 ay bir de küçük olacak bilmiyorum. İlk 15-20 gün mü mesela uzun kollu giyer sonra hep zıbın mı nasıl olur bilemedim🥲arkadaşım çok sıcak olunca çoğu zaman bezi ile bile durduğu oldu tek zıbın giydirdim hep dedi haziranda doğdu bebeği. Bu yüzden az bi zıbınla ve birkaç uzun kollu ile zaman geçer mi dedim. Eylüle kadar