Merhaba kızlar, son 60 gün gibi bir süremiz kaldı doğuma hatta sezaryen olacağından daha da kısa süre kaldı. 10lu hastane çıkışı aldım. (1 ayaklı tulum, 1 alt üst takım, 1 zıbın, 1 çorap, 1 battaniye var). Bunun dışında 2 ayaklı tulum, 1 alt üst takım var. (Hepsi uzun kollu). Ayrıca 4 tane sıfır kol, 3 tane kısa kol zıbın var. (0-3ay). Sizce yaz bebeği için yeterli mi? Bir şeyler daha almalı mıyım kıyafet olarak? Tecrübelerinizden faydalanmak isterim.🙏🏻