MorKelebek54 ya açıkçası doktorumun kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum çünkü kendisi normal doğum yanlısı birisi ve bebek döner diye düşünüyor sanırım zaten haftaya tekrardan çağırdı 37+2 olucam o zamana eğer gene dönmemişse ben soracağım yani hareket etmem merdiven inip çıkmamı ya da hurma yememin bir faydası olacak mı diye ki bence faydası olmaz ne gerek var o zaman bunları yapmaya şu an bile fazla hareket ettiğimde aman suyum gelmesin diye uğraşıyorum ben yani zaten o hareketleri çok yapmayı düşünmüyordum dediğim gibi bebeğim dönse yaparım normal için ama şu an yapsam da bir faydası yok sonuçta. Yeter ki bebeğim öyle gelmeye çalışmasın ki bazı doktorlar makat gelişli bebeği 38’de bile alıyor hemen benimki yine 39’a kadar beklemek istedi döner diye